150 150 ima pak logo

شرکت پخش ایما پاک سپهر، با نام اختصاری پخش ایما می باشد که یکی از معتبرترین شرکتهای پخش مواد غذایی، بهداشتی و لوازم آرایشی در کشور است. این شرکت در استان‌های تهران، البرز (کرج)، اصفهان و شیراز فعالیت دارد.

اطلاعات تماس
شرکت پخش و توزیع اینترنتی کالا

در دنیای امروزی، فروش کالا از طریق اینترنت، نه یک انتخاب که یک الزام برای هر تامین‌کننده کالا است. فرهنگ خرید اینترنتی که چند سال قبل برای عرضه‌کنندگان یک چالش بزرگ بود امروز جا افتاده است.  بسیاری از افراد کالا های مورد نیاز خود را در بستر وب جستجو می‌کنند. کمبود وقت نیز عملی مضاعفی بر انتخاب خرید آنلاین توسط مردم شده است. باید دید این فرصت مناسب چگونه می‌تواند یک شرکت پخش کالا را به سمت پخش و توزیع اینترنتی کالا سوق داده و سود سرشاری نصیب این صنعت نماید.

نکات مهم برای فروش کالا در اینترنت

افزایش درآمد فروش اینترنتی کالا نسبت به گذشته باعث ایجاد میلیونها فروشگاه اینترنتی در سراسر دنیا شده است. شرکتهای تامین‌کننده کالا نیز با توجه به حذف واسطه‌ها تمایل به عرضه کالاها و محصولات خود از طریق پلتفرم‌های متعدد فروشگاه اینترنتی دارند. نکته حائز اهمیت آنکه، با توجه به مشکل عدم تامین ظرفیت انبار کافی توسط فروشگاههای اینترنتی کالا، شرکتهای تامین‌کننده باید بصورت مستمر و در بازه‌های زمانی کوتاهتری نسبت به ارسال کالا به انبار این فروشگاهها اقدام نمایند که هزینه لجستیک را بالا می‌برد. در این مقاله نقش پررنگ شرکتهای پخش و توزیع کالا در تکمیل زنجیره تامین فروش اینترنتی کالا را تشریح خواهیم کرد.

فروش اینترنتی کالا
فروش اینترنتی کالا

روشهای فروش اینترنتی کالا

فروش کالا در شبکه‌های اجتماعی

ظهور پدیده شبکه اجتماعی با اینکه در ابتدا با نگرش ایجاد زیرساخت فروش نبود ولی اکنون به یکی از کم هزینه‌ترین  و ساده‌ترین روشهای فروش آنلاین تبدیل شده است. مشکل شبکه‌های اجتماعی، همواره احتمال فیلتر شدن آنها توسط دولتها می‌باشد. این پلتفرم‌ها معمولا حریم خصوصی کاربران و مرزهای فرهنگی را در می‌نوردند از این رو دولتها همواره از آنها بعنوان دشمنان خود تلقی می‌کنند  لذا اگر به فروش اینترنتی کالا را بعنوان آلترناتیوی برای کسب و کار خود در نظر دارید به این نکته مهم توجه کنید که فروش خود را صرفا روی شبکه اجتماعی معطوف نکنید.

پیشنهاد می‌کنیم شبکه اجتماعی را درگاهی برای هدایت مخاطبین خود به سمت وب‌سایت فروشگاهی خود در نظر بگیرید. تا عملیات فروش در سایت انجام شود. این امر باعث بهبود رتبه  سایت در موتورهای جستجو هم می‌شود.

فروش کالا در سایت‌های فروشگاهی

برای فروش کالا در اینترنت بهترین و پایدارترین روش طراحی سایت فروشگاهی است. در فروشگاه اینترنتی شما مانند فروشگاه‌های فیزیکی محصول و یا خدمات خود را معرفی و آن را به فروش می‌رسانید. برای فروش کالا در سایت فروشگاهی روشهای مختلفی وجود دارد. برخی از فروشگاههای اینترنتی سطح گسترده ای از محصولات فیزیکی را به فروش می‌رسانند و برخی  نیز فروشگاه اینترنتی تخصصی کالا هستند.

دو مدل درآمدی در فروشگاه اینترنتی مرسوم است. روش اول این است که شما با فروش محصولات دیگران به صورت مشارکتی می‌توانید درصدی از سود را کسب کنید این نوع سایت به مارکت‌پلیس معروف است. روش دوم فروش محصولاتی است که یا خود آن را تولید می‌کنید یا با چند تولید‌کننده قرارداد دارید. نیازی نیست که تولید کننده باشید یا انبار وسیعی از محصولات را داشته باشید. در فروش اینترنتی کالا می توانید ابتدا سفارشات را ثبت کرده و سپس محصول را به مشتری برسانید.

شرکتهای پخش و توزیع اینترنتی کالا

اگر تولید‌کننده، وارد‌کننده یا عمده‌فروش هستید و تمایل به پخش و تزیع اینترنتی کالا‌ی خود دارید، پیشنهاد ما همکاری با شرکتهای پخش فعال در این حوزه است. این شرکتها، زیرساختهایی چون انبار و لجستیک برای پخش سراسری کالا را در اختیار دارند. تفاوتی ندارد شما در بستر شبکه‌های اجتماعی، وب سایت خودتان یا مارکت پلیس‌های مختلفی چون آمازون، دیجیکالا یا علی‌بابا و نظایر آن اقدام به ارائه کالاهای خود می‌کنید، می‌توانید با همکاری یک شرکت توزیع و پخش اینترنتی کالا اقدام به عرضه اصولی کالا در مقیاس انبوه نمائید.

شرکت پخش آنلاین ایما پخش

شرکت ایما پخش، تمامی زیرساختهای لازم برای پخش و توزیع اینترنتی کالا را طی سالهای اخیر ایجاد نموده است. ایماپخش، آمادگی خود برای همکاری با شرکتهای تولیدکتتده در فروش اینترنتی کالا را اعلام می‌نماید. با ما در ارتباط باشید.

نویسنده

شرکت پخش ایما

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما