150 150 ima pak logo

شرکت پخش ایما پاک سپهر، با نام اختصاری پخش ایما می باشد که یکی از معتبرترین شرکتهای پخش مواد غذایی، بهداشتی و لوازم آرایشی در کشور است. این شرکت در استان‌های تهران، البرز (کرج)، اصفهان و شیراز فعالیت دارد.

اطلاعات تماس
پخش و فروش محصولات دانش بنیان

نزدیک به دو دهه از آغاز طرح صدور مجوز برای شرکتهای دانش بنیان می‌گذرد ولی همچنان نگاه سنتی بخش بزرگی از اقتصاد کشور، مانعی بر رشد و تعالی این بخش مهم از صنعت کشور شده است. بازار فروش محصول، یکی از مهمترین مشکلات شرکت‌های دانش بنیان می‌باشد. عدم آموزش صحیح مدیران این شرکتها در بخش فروش و نگاه صرفا علمی به محصول باعث عدم تجاری‌سازی محصولات گردیده است. ایما پخش در این مقاله سعی دارد تجربیات خود در پخش و فروش محصولات دانش‌بنیان را با شما به اشتراک بگذارد.

 شرکت‌های دانش بنیان به دلایلی که در بالا ذکر شد، در حوزه بازار و فروش محصول به خوبی وارد نشده‌اند در حالی که ظرفیت های زیادی در این بخش وجود دارد.

سال تولید دانش بنیان و اشتغال‌آفرینی

سیاستهای کلی توسعه اقتصادی کشور طی سالیان گذشته زیر ساختهای بسیار مناسبی در بخش دانش بنیان مهیا نموده است. اما در بخش فروش، از بسته بندی محصول تا معرفی به بازار بسیار ضعیف عمل شده است. عمده سرمایه‌گذاری انجام شده به واگذاری زمین و ارائه تسهیلات به این شرکتها معطوف شده است و از تقویت پخش و فروش محصولات دانش بنیان غفلت شده است. این امر بدون در نظر گرفتن و حصول نتیجه نهایی باعث اتلاف منابع کشور خواهد شد.

اگر در پروسه تولید علم و دانش و تبدیل علم و دانش به محصول و در نهایت ارائه محصول به بازار، دقت و  توجه داشته باشیم، زنجیره تولید دانش بنیان را تکمیل خواهیم کرد. با توجه به رشد تکنولوژی، پتانسیل اشتغالزایی در این حوزه بسیار بالاست. شاید توجه به کلیات باعث غفلت مسئولین امر از این بخش مهم گردیده است.

نامگذاری هوشمندانه سال 1401 به نام تولید دانش بنیان، اشتغال آفرین نشان از عمق نگاه مسئولین کشور به امر تولید دانش بنیان دارد.

اولین شرکت پخش محصولات دانش بنیان
اولین شرکت پخش محصولات دانش بنیان

شرکت ایما پخش، اولین شرکت پخش و فروش محصولات دانش‌بنیان

مدیران و موسسان شرکت ایما پخش، با بیش از دو دهه تجربه در بخشهای مختلف زنجیره تامین، همگی از مدرسین و فارغ‌التحصیلان دانشگاههای معتبر کشور بوده و سالها تجربه فعالیت در بدنه پخش و توزیع کشور را دارند. نگاه همزمان علمی و بازاری به مقوله تامین و پخش، باعث ایجاد یک خط مشی نوآورانه در این شرکت شده است. از سه سال پیش، همکاری در توزیع و فروش محصولات دانش بنیان در دستور کار اجرایی این شرکت قرار گرفته است و تاکنون با بیش از یکصد شرکت دانش‌بنیان، مذاکراتی برای پخش سراسری و نیز صادرات محصولات تولیدی این شرکتها انجام شده است.

مشاوره رایگان فروش محصول به شرکتهای دانش‌بنیان

مشاوره حوزه بازاریابی و فروش محصولات دانش بنیان را یکی از وظایف خود می‌دانیم و از هیچ کمکی به این عزیزان دریغ نمی‌کنیم. شاید این زمانها برای ایما پخش هزینه‌های زیادی در پی داشته باشد و حتی ممکن است منجر به قرارداد نیز نشود، لیکن در راستای تعالی و رشد اقتصاد کشور، مشاوره‌های کارشناسان ما بصورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. شرکت‌ها برای فروش محصول هیچ نیازی به گذراندن بروکراسی‌های اداری پیچیده مرسوم در شرکتهای پخش ندارند و می توانند از طریق شماره تماسهای مستقیم شرکت با مدیران ایما پخش در ارتباط باشند. همچنین شما می‌توانید از طریق فرم ارتباط با ما، نسبت به ارسال خواسته‌های خود اقدام نمائید.

شرکت ایما پخش، با نزدیک به دو دهه سابقه در پخش مواد غذایی، مواد بهداشتی و آرایشی، با شبکه گسترده‌ای از مشتریان در سراسر کشور و نیز کشورهای حاشیه خلیج فارس آماده عقد قرارداد جهت پخش و فروش محصولات دانش‌بنیان می‌باشد.

نویسنده

شرکت پخش ایما

نظرات (4)

  1. پارسا
    4 فروردین 1401 پاسخ

    مطلب بسیار مفید و جالبی بود شخصا از شرکت پخش ایما تشکر میکنم.

    • شرکت پخش ایما
      6 فروردین 1401 پاسخ

      سپاس از شما باعث افتخار ماست

  2. حمیدرضا
    6 فروردین 1401 پاسخ

    چه جالب تابحال شرکتهای پخش رغبتی به کار با شرکتهای دانش بنیان نداشتند

    • شرکت پخش ایما
      6 فروردین 1401 پاسخ

      بله شرکت ایما پخش اولین شرکت توزیع کالای شرکتهای دانش بنیان است

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما