150 150 ima pak logo

شرکت پخش ایما پاک سپهر، با نام اختصاری پخش ایما می باشد که یکی از معتبرترین شرکتهای پخش مواد غذایی، بهداشتی و لوازم آرایشی در کشور است. این شرکت در استان‌های تهران، البرز (کرج)، اصفهان و شیراز فعالیت دارد.

اطلاعات تماس
پخش محصولات بهداشتی - شرکت ایما پخش

پخش سراسری
محصولات بهداشتی معتبر

دو دهه فعالیت مستمر وشرکت ایما پخش در توزیع انواع محصولات بهداشتی

اعتماد تولید کنندگان معتبر داخلی و خارجی به ایما پخش، حاصل دو دهه نمایندگی پخش سراسری محصولات شوینده و بهداشتی است. نامی که در صنعت پخش، به یکی از خوشنام ترین برندها تبدیل شده است.

استفاده از شبکه توزیع سراسری و ایجاد دفاتر نمایندگی و انبارهای متعدد در سراسر کشور باعث شده است، ایما پخش به یک شریک تجاری مطمئن برای تولید کنندگان و وارد کنندگان انواع محصولات بهداشتی تبدیل شود.

در هر بخش از زنجیره تامین محصولات بهداشتی، تولید‌کننده، وارد‌کننده یا فروشگاه عمده و خرد هستید، آمادگی خود را برای عقد همکاری در راستای منافع مشترک اعلام می‌نمائیم.

جهت اطلاع از شرایط همکاری با ما تماس بگیرید.

ما در کنار شما هستیم

حتی روزهای تعطیل!

با توجه به حجم بالای تماس از سوی تامین‌کنندگان و عرضه‌کنندگان کالا، در آستانه نوروز باستانی و جهت رفاه حال شما عزیزان، مدیریت شرکت ایما پخش دستور راه اندازی واحد پشتیبانی  در روزهای تعطیل را صادر نمودند. شما می‌توانید همواره با شماره تماس همراه 09395776246  در ارتباط باشید.

تماس با ما