150 150 ima pak logo

شرکت پخش ایما پاک سپهر، با نام اختصاری پخش ایما می باشد که یکی از معتبرترین شرکتهای پخش مواد غذایی، بهداشتی و لوازم آرایشی در کشور است. این شرکت در استان‌های تهران، البرز (کرج)، اصفهان و شیراز فعالیت دارد.

اطلاعات تماس
شرکت پخش مواد غذایی - ایما پخش

مواد غذایی
کالایی استراتژیک برای هر کشور

زیرساخت توسعه هر کشور، امنیت غذایی است. زمانی درهای پیشرفت برای یک جامعه باز می‌شود که از لحاظ نیازهای اولیه دغدغه‌ای برای مسئولین و مردم وجود نداشته باشد. در دنیای امروز و با رشد سریع فناوریها، جبران عقب ماندن از توسعه، غیر ممکن و یا بسیار سخت می‌باشد. 

بدیهی است هیچ کشوری نمی‌تواند تمامی نیازهای خود را تولید نماید. موقعیت جغرافیایی و زیست محیطی یکی از دلایل این امر است. در این میان برخی کشورها نیز با دارا بودن موقعیت ژئوپولیتیکی، نقشی محوری در توسعه جهاننی ایفا می‌کنند. 

کشور عزیز ما ایران، یکی از مهمترین این کشورهاست که علاوه بر دارا بودن پتانسیل‌های تولید مواد غذایی، می‌تواند به مرکز تولید و توزیع مواد غذایی در خاورمیانه و شمال آفریقا و حتی فراتر از آن تبدیل شود.

شرکت ایماپخش، همواره بر همکاری دوسویه با تولید کنندگان مواد غذایی، با رویکرد افزایش کیفیت و صادرات فعالیت می‌نماید

همکاری با تامین کنندگان

بهبود رویکرد زیجیره تامین

ارتباط عملی و گویا بین زنجیره تولید و عرضه مواد غذایی نیاز به درک صحیح از روحیه این دو بخش متفاوت ولی مکمل دارد. مسلم است ذهنیت، رفتار و گفتار یک تولید کننده با فرد متناظر آن در بخش فروش بسیار متفاوت است. عموما تولیدکنندگان، با دارا بودن روحیه کارآفرینی و تولید، در مواجهه با فضای متفاوت و خشن بازار و متولیان آن مشکلاتی دارند.

اگر شما با یک تولید کننده هم کلام شوید، بزرگترین دغدغه وی، سمت فروش محصولات واحد تولیدی تحت مدیریت وی می‌باشد. حتی بسیاری از این تولید کنندگان عزیز در برخورد با این مساله، به نوعی از چاله به چاه افتاده و اقدام به تاسیس شرکت توزیع و پخش محصولات خود می‌کنند که این آغاز معضلات جدید است. 

اما چطور می‌توان این موضوع را تفسیر و از آن برای توسعه دوجانبه بهره برد؟

شرکت ایما پخش با درک این موضوعات، پلنی مشخص برای همکاری با شرکتهای تولیدی ارائه می‌نماید.

مشکلاتی که تولید کنندگان مواد غذایی دارند
imapaksepehr favico

ایما پخش
شریک تجاری مطمئن برای تولید کنندگان

بنیانگذاران شرکت ایما پخش، با سالها تجربه در تولید مواد غذایی، آگاهی دقیق از چالشهای این صنعت، همچنین بیش از دو دهه حضور در مدیریت پخش و توزیع مواد غذایی، با نگاهی دو سویه به این مساله، توانسته است برای اولین بار در کشور زبان مشترکی بین تولید کننده و بخش فروش ایجاد نماید.

آنچه این زبان مشترک را شاخص می‌نماید، خط مشی شرکت ایما پخش مبنی بر احترام به رویکرد هر دو طرف است. روحیات کمی خشن تر بازار، تبدیل این ادبیات به مفاهیم علمی و انتقال آن به تولید کنندگان و آموزش همسان سازی نگاه طرفین برای قرار گرفتن در مسیر رشد، کاری بس دقیق و علمی است که ایما پخش توانسته است با بهره مندی از تعالیم اساتید مطرح دانشگاهی کشور،به این مهم دست یابد. اگر یک واحد تولید مواد غذایی را مدیریت می‌کنید، ما را بعنوان یک مشاور همواره در کنار خود بدانید. 

برای آگاهی از شرایط همکاری، با کارشناسان ما تماس بگیرید

تماس با ما