150 150 ima pak logo

شرکت پخش ایما پاک سپهر، با نام اختصاری پخش ایما می باشد که یکی از معتبرترین شرکتهای پخش مواد غذایی، بهداشتی و لوازم آرایشی در کشور است. این شرکت در استان‌های تهران، البرز (کرج)، اصفهان و شیراز فعالیت دارد.

اطلاعات تماس
هدر صفحه لوازم آرایشی و بهداشتی
پخش لوازم آرایشی و بهداشتی ایما پخش
بازار بزرگ

محصولات بهداشتی و آرایشی

گردش مالی محصولات آرایشی و بهداشتی کشورمان ۶۵ هزار میلیارد تومان در سال است. جدا از این رقم بالا، همواره خبرهایی مبنی بر اینکه ایران یکی از پرمصرف‌ترین کشورهای جهان در مصرف این محصولات است منتشر می‌شود.

آنچه از شواهد و قرائن پیداست، مصرف بالای این محصولات باعث ورود کالای بی کیفیت به بازار ایران از مبادی غیر قانونی و قاچاق شده است. استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی نامرغوب، تهدیدی برای سلامت جامعه نیز به شمار می‌رود

ایما پخش با بررسی عمیق این بازار و برای تبدیل شدن به لیدر بازار واردات محصولات باکیفیت و نیز حمایت از تولید داخلی وارد این بازار شده است.

حتی محدودیت‌ها و تحریم‌ها هم موجب نشده که یک محصول آرایشی وارد نشود. متاسفانه علیرغم محدودیت در ثبت سفارش این محصولات، همانگونه که ذکر شد نیاز بالای داخلی، به قاچاق دامن می‌زند.

شرکت ایما پخش از بدو ورود به بازار پخش محصولات بهداشتی و آرایشی، در راستای برنامه‌های اقتصادی کشور، اولویت خود را بر حمایت از تولید داخلی قرار داده است و توانسته است سهم کوچکی از وظایف حمایتی خود را به سرانجام برساند.

برنامه های پیش روی ایما پخش، ادامه روند حمایتی است و از تمامی تولید‌کنندگان و وارد‌کنندگان محصولات با‌کیفیت، دعوت می‌کنیم از مشاوره‌های تخصصی مجموعه ایما پخش استفاده نمایند.

15%

سهم بازار ایما پخش

ایما پخش به تمامی کارآفرینان، تولید‌کنندگان و وارد‌کنندگان محصولات بهداشتی و آرایشی، پیشنهاد می‌کند در هر مرحله‌ای که هستید از مشاوره‌های رایگان ما بهره مند شوند. همچنین از مطالب وبلاگ ما جهت بهبود کسب و کارتان استفاده نمائید.

تماس با ما