150 150 ima pak logo

شرکت پخش ایما پاک سپهر، با نام اختصاری پخش ایما می باشد که یکی از معتبرترین شرکتهای پخش مواد غذایی، بهداشتی و لوازم آرایشی در کشور است. این شرکت در استان‌های تهران، البرز (کرج)، اصفهان و شیراز فعالیت دارد.

اطلاعات تماس

شرکت پخش مواد غذایی در تهران

ایما پاک سپهر بزگترین شرکت پخش مواد غذایی در تهران با تهیه و توزیع انواع مواد غذایی و نوشیدنی های سرد و گرم ، برنج و …  از طریق کانال های زیر اقدام به توزیع و پخش مواد غذایی در تهران و استان البرز نموده است.

انواع کانال‌های توزیع و پخش مواد غذایی شرکت ایما

شرکت پخش مواد غذایی ایما با توجه به این که در بر گیرنده کدام واسطه‌ها باشند، می‌تواند در یکی از چهار حالت زیر به مشتریان خود خدمات ارائه نماید:

شرکت پخش مواد غذایی
شرکت پخش مواد غذایی ایما

از ایما – به مصرف‌کننده:
این نوع کانال ساده‌ترین و کوتاه‌ترین نوع کانال توزیع شرکت پخش مواد غذایی ایما است. در این کانال ایما به صورت مستقیم کالاهای کمپانی را در اختیار مصرف‌کننده قرار می دهد . که در این کانال فروش از طریق فروشگاه‌هایی که مستقیماً توسط ایما اداره می‌شوند انجام می شود.

از ایما – به خرده فروش- به مصرف‌کننده:
این نوع کانال توزیع مواد غذایی ایما نسبت به حالت قبلی یک واسطه جدید به اسم خرده فروش دارد که در این حالت این خرده فروش ها می‌توانند فروشگاه‌های زنجیره‌ای باشند. در این کانال دیگر ایما به صورت مستقیم درگیر فروش نیست و فشار این کار را از دوش خود برداشته است. اما از بیرون روی فرایند توزیع نظارت داشته و پروسه را کنترل میکند .

از ایما – به عمده فروش- خرده فروش- مصرف‌کننده:
در کانال فوق که جزو متداول‌ترین نوع کانال توزیع و پخش مواد غذایی نیز به شمار می رود ، دو واسطه به نام خرده فروش و عمده فروش بین مصرف‌کننده و شرکت پخش و توزیع ایما قرار میگیرند.

از ایما به عامل- عمده فروش- خرده فروش- مصرف‌کننده:
این نوع کانال توزیع مواد غذایی ایما طولانی‌ترین نوع کانال پخش است که در آن سه واسطه درگیر هستند؛ و برای توزیع‌های گسترده‌تر با تنوع محصولات و حضور در بازارهای گوناگون و صد البته پخش مواد غذایی در سطح کشوری مناسب است.

تماس با ما