150 150 ima pak logo

شرکت پخش ایما پاک سپهر، با نام اختصاری پخش ایما می باشد که یکی از معتبرترین شرکتهای پخش مواد غذایی، بهداشتی و لوازم آرایشی در کشور است. این شرکت در استان‌های تهران، البرز (کرج)، اصفهان و شیراز فعالیت دارد.

اطلاعات تماس
لوازم آرایشی و بهداشتی اصلی

لوازم آرایشی و بهداشتی اصلی یا تقلبی؟

حتما شما هم هنگام خرید لوازم آرایشی با لیست بلندی از خواص و ویتامین های موجود در آن، روبرو می شود! شاید با خود فکر کنید چطور شرکت تولید کننده محصولات آرایشی ، با احتساب هزینه های تولید می تواند با قیمتی نازل محصولات آرایشی را با این کیفیت به شما برساند. لحظه ای صبر کنید! سوال اساسی همین جاست. هیچ ارزانی بی علت نیست. آیا با دیدن یک بروشور یا صحبت های یک فروشنده می توان اعتماد کرد؟ لوازم آرایشی ارزان، فیک و تقلبی چه تاثیری بر سلامت شما خواهد داشت؟ از کجا می توان لوازم آرایشی و بهداشتی اصلی خریداری کنم؟

سعی می کنیم با تجربه دو دهه تجربه در پخش عمده لوازم آرایشی، به این سوالات پاسخ دهیم.

لوازم آرایشی و بهداشتی فیک و تقلبی
آسیب های استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی فیک و تقلبی

لوازم آرایشی تقلبی یا فیک  در کمین سلامت شما هستند

 

متاسفانه تنوع بسیار بالای محصولات آرایشی و بهداشتی از یک سو و تقاضای بازار، همچنین وضعیت اقتصادی، اغلب مصرف کنندگان را به خرید لوازم آرایشی بی کیفیت مجبور می کند. غافل از آنکه این اقلام ممکن است نه تنها باعث بهبود سلامت نشده بلکه آثار سوء و مخربی بر سلامت فرد داشته باشند.

پیشنهاد می کنیم مقاله سهم شرکتهای پخش از بازار لوازم آرایشی را مطالعه نمائید

پس اولین نکته ای که در خرید لوازم آرایشی باید به آن توجه کنید، اصل بودن کالاست. به لیست بلندبالای خواص و ویتامین های درج شده در بروشورهای خوش رنگ و لعاب این محصولات توجه نکنید. تمام این موارد برای آن است که شما را از اصل موضوع دور کنند.

تشخیص لوازم آرایشی اصلی  یا اورجینال از تقلبی و ارزان

لوازم آرایشی تقلبی و فیک، معمولا به سادگی قابل تشخیص هستند. مخصوصا خانمها که تجربه زیادی در استفاده از این محصولات دارند در قدم اول و با یک تست ساده روی پوست، متوجه این موضوع می شوند. روش های دیگری هم وجود دارد که اندکی دقت بیشتر را می طلبد. مثلا بیشتر محصولات آرایشی غیر اصل، در کشور چین تولید می شوند ولی بارکد آنها را کشورهای دیگر می زنند. یا اینکه شماره سریال محصول داخل جعبه با شماره سریال روی جعبه متفاوت است. این موارد در خصوص محصولات آرایشی و بهداشتی است که حداقل ها را که شامل بسته بندی و کد و سریال محصول است را دارا باشند. اگر این موارد را هم نداشتند که شک نکنید تقلبی و فیک هستند.

 

روش دیگر تشخیص لوازم آرایشی تقلبی آن است که، معمولا اقلام فیک و تقلبی در بسته بندی خود کسری هایی دارند. به طور مثال وقتی یک پکیج لوازم آرایشی می خرید، تعدادی از اقلامی که عکس آنها روی بسته بندی وجود دارد داخل پکیج نیست. یک برند معتبر لوازم آرایشی، هرگز با کسری، اعتبار خود را به خطر نمی اندازد. ترفند فروشندگان در این خصوص نیز روشن است. آنها ادعا می کنند به همین دلیل است که قیمت پایین تر است. اگر شما مدیر فروش شرکت پخش لوازم آرایشی بودید، آیا اقلام کسری دار را با برند خود و به قیمت پایین تر وارد بازار می کردید؟ گول فروشندگانی که هدفشان فروش کالای غیر اصل است را نخورید.

شرکت پخش ایما – پخش لوازم آرایشی و بهداشتی اصل

برخی اقلام آرایشی فیک ممکن است خطرات جدی برای سلامت ما داشته باشند. به طور مثال لوازم آرایشی که برای اطراف چشم استفاده می شوند. استفاده از محصولات تقلبی در این بخش ممکن است به کوری فرد منجر شود. شرکت پخش ایما بعنوان یکی از معتبرترین شرکتهای پخش لوازم آرایشی و بهداشتی در تهران و البرز (کرج) با بیش از دو دهه فعالیت در این بازار، به شما بعنوان عمده فروش لوازم آرایشی یا خرده فروش و حتی مصرف کننده گرامی توصیه اکید می کند در خرید این محصولات دقت بالاتری داشته باشید. و از مراکز شناخته شده اقدام به تهیه محصولات استاندارد آرایشی نمایید.

روش سریع تشخیص ریمل  و کرم دور چشم اصل از غیر اصل

برای تشخیص و خرید ریمل اصل از فیک یا تقلبی، باید بدانیم که ریمل های تقلبی به دلیل استفاده از مواد شیمیایی ارزان، معمولا بوی نامطبوعی دارند. درب ریمل را باز کنید و اگر بوی تند و زننده‌ای داد به احتمال زیاد تقلبی است. روش دوم اینکه به فرچه های ریمل دقت کنید زدگی و ناموزونی نداشته باشند. در نهایت می توانید به غلظت ریمل توجه کنید. معمولا غلظت ریمل اصل به گونه ایست که به راحتی روی پوست کشیده می شود و خشک و یا روان نیست.

کرم های آرایشی مانند کرم دور چشم  اصلی نیز پس از خروج از تیوپ، یکنواخت هستند. این به این دلیل است که بافت آنها در تمام مایع یکنواخت است و در تولید آنها زمان و مواد اولیه مناسبتی به کار رفته است. کرم دور چشم  تقلبی یکی از خطرناک ترین لوازم آرایشی است که سالانه گزارشات گوناگونی از آسیب های آن به مصرف کنندگان گزارش می شود.

 

 

یک پیشنهاد برای بازاریابان لوازم آرایشی و بهداشتی

متاسفانه اکثر لوازم آرایشی که در کشور توزیع می شود، بصورت قاچاق وارد می شود و هیچ نظراتی بر ان وجود ندارد. اینجاست که نقش شما بعنوان توزیع کننده لوازم آرایشی، اهمیت پیدا می کند. روزانه تعداد زیادی آگهی استخدام بازاریاب لوازم آرایشی در سایتها و اپلیکیشن های کاریابی منتشر می شود. اگر قصد فعالیت بعنوان بازاریاب عمده فروشی لوازم آرایشی را دارید، به این مهم توجه کنید که در صورت بروز مشکل، شما نیز قانونا و شرعا متخلف هستید. پس در انتخاب شرکت پخش خود دقت کنید. همچنین توصیه اکید پخش ایما به پخش کنندگان عمده لوازم آرایشی در کشور، صرف نظر کردن از سود زیاد در مقابل خطرات سلامت کاربران است.

بسته بندی مشابه با کالای اصلی

در بعضی مواقع بسته بندی محصولات غیر اصل آنقدر حرفه ای و کاملا شبیه به اصل کالا انجام می شود که تشخیص آن بسیار سخت  می شود.  به راحتی به عنوان محصول اصلی با قیمت بالا به مشتری فروخته می شود. در اینصورت است که لوازم آرایشی که شما می خرید نه تنها کیفیت لازم را ندارد، بلکه برای سلامتی پوست و موی شما نیز مضر است. 

حالا این سوال مطرح است که چه باید کرد؟

بهترین و مطمئن ترین راه خرید لوازم آرایشی و بهداشتی اصل، خرید از فروشگاههایی است که نمایندگی فروش لوازم آرایشی و بهداشتی اصلی آن برند را دارند. یا اینکه به آنها اطمینان دارید. پس قبل از خرید  یک محصول آرایشی باید از جایی که خرید می کنید اطمینان داشته باشید.

 

آیا لوازم آرایشی و بهداشتی را آنلاین خرید کنم؟

 امروزه با گسترش تکنولوژی، بروز همه گیری کرونا و مشغله مردم، خریدهای آنلاین بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بهترین راه برای اینکه شما محصول خود را با اطمینان و خاطری آسوده از فروشگاه های  اینترنتی پخش لوازم آرایشی و بهداشتی خرید کنید این است که  به دو نکته توجه داشته باشید:

 

امنیت فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

اساسی ترین  نکته ای که باید توجه کنید امنیت یک سایت فروشگاهی است. شما می توانید با در نظر گرفتن این نکات اطمینان حاصل کنید که سایتی که می خواهید از آن خرید کنید امن است یا خیر. این فاکتور ها عبارتند از:

داشتن گواهینامه SSL

داشتن لوگو و نماد الکترونیکی

داشتن درگاه پرداخت معتبر مثلا از سایت شاپرک

و  اینکه صفحه درباره ما یا تماس با ما داشته باشد و هویت صاحب سایت و برندی که کار می کند مشخص شده باشد.

 

پشتوانه و سابقه خوب در فروش اینترنتی

یک سایت فروش لوازم آرایشی مطمئن باید دارای یک پشتوانه و سابقه قوی باشد و صاحب یک برند موفق و معتبر شده باشد تا توانایی عرضه کردن محصولات  اورجینال  را داشته باشد. به سراغ  فروش لوازم آرایشی و بهداشتی فیک و غیر اصل نرود و به اعتبار خود لطمه نزند. شرکت پخش ایما پاک سپهر با دو دهه سابقه  در توزیع و پخش لوازم آرایشی و بهداشتی این افتخار رو دارد که محصولات اورجینال و با کیفیت به مشتریان عزیز خود ارائه دهد. برای آگاهی از برندهای قابل عرضه توسط پخش ایما، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 سخن پایانی

 ما در کنار شما هستیم  تا رسالت خود را که لذت یک خرید مطمئن و با کیفیت و البته برای بهبود سلامتی است را به شما بدهیم. اگر شما قصد فعالیت در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی کشور، به شکل عمده فروشی، خرده فروشی یا خرید تکی این محصولات را دارید، مقالات مفید پخش ایما را دنبال نمایید. خوشحال خواهیم شد نظرات خود را در خصوص این مقاله در بخش نظرات کاربران ارسال فرمایید.

نویسنده

شرکت پخش ایما

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما